Несправності котушки запалювання можна визначити за такими ознаками:
- Нестабільна робота двигуна (іноді на конкретних обертах).
- Нагрівання самого елемента.
- Запах гару, що виходить від котушки.
- Проблеми із запуском двигуна в дощову погоду.
- Падіння потужності при різкому натисканні на педаль газу.
Беремо роз’єм котушки запалювання і між його (+) живлення на котушку і масою мотора (або між виводом (-) на індивідуальних котушках типу ВАГ тощо). підключаємо наше навантаження з ламп і заміряємо напругу. Бажано потримати секунд 10-20.
Вам знадобиться:
- Спочатку приведіть ваш мультиметр у режим вимірювання (Ом).
- Потім під’єднайте один із проводів пристрою до позитивної/негативної клеми котушки, а інший – до центральної.
- Чорний щуп обов’язково з’єднується з масою (деталі на фото).
- Як правило, значення в 6-8 кОм буде нормальним значенням.