Скільки сторін виділяють у процесі спілкування?

У психологічній літературі при характеристиці структури спілкування виділяють зазвичай три її взаємопов'язані сторони: комунікативної, інтерактивної та перцептивної.

Таким чином, у структурі процесу спілкування виділяють три сторони: комунікативну, інтерактивну та перцептивну. Комунікативна сторона спілкування (або комунікація у вузькому значенні слова) полягає в обміні інформацією між індивідами, що спілкуються.

У психології виділяють три ключові сторони спілкування:

  • комунікативна. Відбувається безпосередній обмін інформацією між учасниками взаємодії. …
  • перцептивна. На когнітивному рівні відбувається процес сприйняття людьми один одного. …
  • інтерактивна. Безпосереднє утворення спільної діяльності суб'єктів.

Apr 30, 2022

Процес спілкування розглядається з трьох основних сторін: – Комунікативна (обмін інформацією); – перцептивна (сприйняття людьми одне одного); – інтерактивна (взаємодія людей).

Related Post

Коли виникла сучасна концепція маркетингу?Коли виникла сучасна концепція маркетингу?

Концепція маркетингу – це порівняно новий підхід (1950-1970). Він вирізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є в наявності у продавця.

Чому не роблять OLED монітори?Чому не роблять OLED монітори?

У той же час випуск OLED-панелей для ноутбуків продовжуватиме зростати. Лише у 2021 році зобов'язання щодо нарощування обсягу таких панелей збільшились у п'ять разів. Ще однією причиною, що перешкоджає експансії

Як часто з'являються нові зірки?Як часто з'являються нові зірки?

Нові світила нині народжуються рідко. За рік у всій нашій величезній Галактиці з'являється лише кілька зірок. Більшість областей зіркоутворення знаходяться на значній відстані від нас і важко піддаються вивченню.Jan 31,