Концепція маркетингу – це порівняно новий підхід (1950-1970). Він вирізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є в наявності у продавця. Основна відмінність цієї концепції – зосередженість на задоволенні потреб покупця.
Концепція традиційного маркетингу виникла в 1950-х роках і стала першим клієнто-орієнтованим підходом. Дана модель маркетингу досі використовується багатьма сучасними компаніями і полягає в наступному: споживач вибере товар, який найкращим чином вирішує його потреби в продукті.
Батьківщиною маркетингу вважають Японію, де 1960 року відкрили перший магазин широкого попиту.
Збутова концепція маркетингу Це перша концепція маркетингу, яка вбачає зони зростання і розвитку поза компанією. Концентрація на вдосконаленні виробництва і продукту не вирішувала проблем збуту, тому поява збутової концепції стала закономірним розвитком концепцій маркетингу.