Коли виникла сучасна концепція маркетингу?

Концепція маркетингу – це порівняно новий підхід (1950-1970). Він вирізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є в наявності у продавця. Основна відмінність цієї концепції – зосередженість на задоволенні потреб покупця.

Концепція традиційного маркетингу виникла в 1950-х роках і стала першим клієнто-орієнтованим підходом. Дана модель маркетингу досі використовується багатьма сучасними компаніями і полягає в наступному: споживач вибере товар, який найкращим чином вирішує його потреби в продукті.

Батьківщиною маркетингу вважають Японію, де 1960 року відкрили перший магазин широкого попиту.

Збутова концепція маркетингу Це перша концепція маркетингу, яка вбачає зони зростання і розвитку поза компанією. Концентрація на вдосконаленні виробництва і продукту не вирішувала проблем збуту, тому поява збутової концепції стала закономірним розвитком концепцій маркетингу.

Related Post

Який ефект від шоколадного обгортання?Який ефект від шоколадного обгортання?

Шоколадне обгортання – це косметологічна процедура, яка надає комплексну дію не тільки на шкіру, а й на все тіло. Після процедури шкіра розгладжується, стає пружною, тіло набуває легкість і на

Скільки хвилин заварювати каву у френч пресі?Скільки хвилин заварювати каву у френч пресі?

Загальний час приготування кави у френч-пресі 10 хвилин. Рекомендоване співвідношення кави до води – 1:15. Тобто на френч-прес об'ємом 500 мл вам знадобиться 33 г кави. Відразу перелийте напій в