Середньостатистичний користувач бачить приблизно 63 рекламного блоку в день.Jul 25, 2019
У Законі "Про рекламісказано, що переривати ефір на рекламу можна не більше чотирьох разів на годину, а ось на який час переривати – не сказано зовсім нічого. У результаті виходить, що телевізійники нічого не порушують: вони мають рівно двадцять відсотків часу і зайняті рекламою.
Нині загальна тривалість реклами і переривання не повинна перевищувати 15% часу мовлення протягом години. Законом пропонується збільшити існуючий ліміт до 20%. Також буде встановлено добовий ліміт тривалості реклами та переривання телепрограм рекламою: не більше 15% часу мовлення протягом доби.
Розберемо ці пункти по порядку, від найнешкідливішого до найжахливішого: Використання персональних даних Банальність та штампи Гучна музика та спливаючі вікна