Акорд має три обернення (обернення акорду – зміна будови акорду шляхом перенесення крайнього голосу на октаву вгору). До назв обернень входять інтервали між нижнім звуком, основою та вершиною. Перше обернення домінантсептаккорду – Квінтсекстаккорд (D65) будується на VII щаблі. Інтервали: м.
Правило дозволу звернень D7 практично не відрізняється від правила дозволу самого D7 . Різниця тільки в тому, що в D7 основний тон іде в тоніку, а в трьох його звернень залишається на місці. Терцовий тон йде на щабель вгору і дозволяється в перший щабель.
Домінантсептакорд дозволяється в неповний тонічний тризвук з потроєною за потужністю тонікою, при цьому септовий тон повинен вестися тільки вниз на велику (в мінорі) або малу (в мажорі) секунду, таким чином переходячи в терцовий тон тризвуку.
Перетворення домінантсептакорду це акорд зі звуків з тими самими назвами, що й у домінантсептакорду, але з іншим тоном у басу. Для того, щоб отримати домінантовий квінтсекстакорд, потрібно взяти три верхні звуки домінантсептаккорду, написати їх знову, а нижній перенести на октаву вгору.