Поки власник машини натискає газує, стисніть рукою повітряний патрубок, що йде до турбіни. Якщо після кількох утапливаний акселератора в підлогу потік повітря не почав розтискати ваш кулак – турбіні хана. Щоб остаточно переконатися – сміливо від’єднуйте патрубок. Побачите в ньому є масло – равлик своє віджив.
Говорячи про ремонт турбіни, можна з упевненістю сказати про його необхідність за появи таких симптомів: Мотор автомобіля втрачає свою повну потужність, відчутно просідає тяга, страждає динаміка Вихлопні гази являють собою сині та чорні суміші, що виходять
Гарячі вихлопні гази під час їзди розігрівають деталі майже до 1000 градусів, і в разі миттєвої зупинки двигуна по приїзду відбувається коксування підшипникового вузла турбіни продуктами термічного розкладання моторного мастила, яке у важких випадках настільки сильне, що може призвести до заклинювання ротора.