Принцип роботи – на колодки діє супорт, який своїм поршнем підтискає їх. В свою чергу колодки затискають диск. Енергія руху переходить у теплову, і автомобіль сповільнюється до повної зупинки (залежно від сили стиснення). При цьому виділяється багато тепла, тому колодки і диски гріються.Окт 16, 2020
Робоча температура за активного міського руху до 250-300 градусів. Якби гальма клинило, то диски грілися б до синяви, а палець на те що на дискуа на ступичній гайці не втримаєш.
Як виявити перегрів При нагріванні матеріал змінює колір. Гальмівний диск, Нагрітий до критичної температури, стає яскраво-жовтогарячим, а після охолодження він стає фіолетовим. Якщо візуальний огляд показує зміну кольору гальмівного дискаВи повинні негайно звернутися до діагностичної служби.
Основні причини нагріву передніх гальмівних дисків автомобіля: – агресивний стиль їзди; – заклинювання супорта; – Екстрене гальмування.