Які бувають листівки ? Види листівок для реклами
- Масова реклама – найпоширеніший і найбільш затребуваний тип друкованої продукції. …
- Супутня реклама – подібна продукція має суто інформаційний характер. …
- Запрошення – листівки, що містять інформацію про майбутній захід.
Флаєри являють собою невеликі інформативні рекламні листівки, зазвичай розміру А6 (105*148 мм), і поставляються дистриб’ютором у кількості від 500 до 2000 штук на кінотеатр.
Також варто відзначити те, що листівки та флаєри відрізняються за щільністю паперу. У флаєрів він щільніший, що надає рекламному продукту більш презентабельного вигляду, а листівки можуть бути надруковані на папері будь-якої якості (вибір робить клієнт, орієнтуючись на виділений рекламний бюджет).