Які послуги не є обов'язковими для готелів категорії 3*?

Якщо в номерах гостей немає сейфа, запропонувати надійне зберігання гостям повинні на ресепшені.

  • Цілодобовий прийом гостей та доставка їхнього багажу;
  • Щоденне прибирання номерів та зміна рушників;
  • Зміна постільної білизни (1 раз на три дні);
  • Хімчистка, прання, прасування.
  • Замовлення таксі та квитків на різні види транспорту;

Класифікації не підлягають засоби розміщення, що використовуються для здійснення основної діяльності організацій відпочинку та оздоровлення дітей, медичних організацій, організацій соціального обслуговування, фізкультурно-спортивних організацій, централізованих релігійних організацій та (або) організацій, що входять до їх …

У комплект повинні входити: ліжко або диван (для забезпечення відпочинку гостя);Устаткування

  • супутникове телебачення;
  • бездротовий Інтернет;
  • кондиціонер;
  • прилади для керування освітленням та доступом у номер;
  • телефон (для підтримки зв'язку з обслуговуючим персоналом);
  • сейф;
  • холодильник;
  • бар;

Related Post

Чи можна повторно проколоти крило носа?Чи можна повторно проколоти крило носа?

Повторно проколювати ніс можна лише у випадках повного загоєння старого каналу. Не можна робити 2 проколи відразу поруч – тканини при загоєнні стягуються, і канали заважають один одному вільно формуватися.