Які обов'язки виконує SMM-менеджер
- Розробка стратегії просування компанії. …
- Створення контенту, постановка завдань дизайнеру, публікація постів згідно з контент-планом.
- Комунікації з передплатниками. …
- Залучення нових передплатників. …
- Аналіз показників. …
- Тестування нових інструментів.
24-Dec-2021
Чим займається SMM–спеціаліст Завдання SMM–спеціаліста – Збільшення впізнаваності бренду, залучення клієнтів, реклама в соцмережах, в деяких випадках – продаж товарів та послуг. Сммщик розробляє стратегію просування, аналізує інтереси цільової аудиторії, виявляє конкурентів, стежить за новими трендами у ніші.
SMM-менеджер не повинен: сам писати тексти, для цього є копірайтери та журналісти; готувати фото та відеоматеріали, цим займаються фотографи та оператори; спілкуватися з клієнтами, залишивши цю можливість співробітникам відділу продажів або техпідтримки; налаштовувати рекламу, забираючи хліб у іншого інтернет-спеціаліста – таргетолога.