Незалежно від типу палива, будь-який V образний ДВС має пару ГБЦ (головок блоку циліндрів), але має єдиний, складний ГРМ і спільний колінчастий вал. Такі особливості дозволяють одночасно використовувати потенціал усіх поршнів одразу. Платою за ці переваги є висока ціна виробництва та експлуатації.
V–образні двигуни V–образні мотори помітно складніше рядних: у них дві головки блоку циліндрів (кожна зі своєю прокладкою, розподільними валами, колекторами), химерніша схема приводу ГРМ. А ще «вішки» вібрують: V8 трохи менше, V6 та V10 – сильніше.
Крім того, v образний двигун має велику жорсткість колінчастого валу, що: підвищує міцність всієї конструкції силового агрегату; збільшує термін служби двигуна; дозволяє динамічно працювати як у низьких, і на високих (граничних) оборотах.