Яке мислення у старшому дошкільному віці?

Словесне – логічне мислення У віці 5-7 років у дошкільнят починає активно розвиватися наступний тип мислення – словесно-логічний. Уміння не просто повідомляти факти, а й піддавати їх розгорнутому аналізу у словесній формі говорить про добре розвинене словесно-логічне мислення.

Модельно-подібні форми мислення – розуміння суттєвих зв'язків речей з'являються у старшому дошкільному віці. Словесно-логічні форми мислення ґрунтуються на розвитку знакової функції свідомості – засвоєння дій зі словами, числами як із знаками, що заміняють реальні предмети, ситуації та дії.

Словесно-логічне мислення починає формуватися в старшому дошкільному віці на основі образного мислення. До 5-7 років діти вже можуть розмірковувати та оперувати деякими абстрактними поняттями (наприклад, час, мораль, мистецтво тощо).

Ведучим, як і раніше, є наочно-образне. мислення, але до кінця дошкільного віку починає формуватися словесно-логічне мислення. Воно передбачає розвиток уміння оперувати словами, розуміти логіку міркувань. Дитина може вибудовувати послідовну розповідь із 6-8 картинок.

Related Post

Що таке зірка та трикутник у трансформаторі?Що таке зірка та трикутник у трансформаторі?

Якщо обмотки асинхронного двигуна з'єднані зіркою, то запуск буде м'яким, а робота плавною. У цьому допускаються короткочасні навантаження. При з'єднанні трикутником обмоток асинхронного електродвигуна можна досягти максимальної потужності. У період