Так, максимум два заголовки в пошукових оголошеннях можна додати 86 символів, при цьому розділові знаки враховуються тільки в основному заголовку, а прогалини – і в основному, і в додатковому.
Заголовок – це найпомітніша частина оголошення. В ідеалі він має включати слова, які використовують під час пошуку. У текстових оголошеннях використовуються три заголовка. Максимальна довжина кожного з них – 30 символів.
Директ розширює ліміт символів в основному заголовку оголошення: тепер у ньому поміститься до 56 символів з урахуванням знаків пунктуації. Зараз користувачі часто використовують додатковий заголовок: він дає можливість розширити повідомлення в пошуковій видачі на робочому столі сумарно до 56 знаків з урахуванням знаків пунктуації.
Директ та спецрозміщення Текстовий блок складається з заголовка (До 33 символів) та власне рекламного тексту (до 75 символів). Кількість символів вказано з урахуванням прогалин і розділових знаків.