Концепція маркетингу – це система виробничих можливостей і цілей, рекламних методів, етичних поглядів, спрямованих на задоволення потреб споживачів .21-Apr-2021
Залежно від конкретного стану ринку, рівня розвитку ринкових відносин (ринок продавця чи ринок споживача) виокремлюють традиційну, виробничу, збутову, товарну, соціально-етичну та сервісну концепції маркетингу.
Теорії та методи маркетингу еволюціонували в міру розвитку капіталістичної економіки. Під концепцією маркетингу розуміється філософія підприємництва, система управління виробництвом і збутом за наявності конкуренції.
Концепція маркетингу – це порівняно новий підхід (1950-1970). Він відрізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є в наявності у продавця. Основна відмінність цієї концепції – зосередженість на задоволенні потреб покупця.