У бензинових моторах нормальна компресія знаходиться в межах 12-14 бар. Відмінності в циліндрах у нормі не перевищують 1 бар. Однак якщо в одному з циліндрів компресія нижче на 6-7 бар, то двигун починає троїти на низьких обертах.
Різниця в компресії на холодну і гарячу в тому, що непрогрітого двигуна її значення завжди буде нижче, ніж у прогрітого. Пояснюється це досить просто. У міру прогрівання двигуна його металеві деталі розширюються, і, відповідно, зазори між деталями зменшуються, підвищується герметичність.
Прийнято рахувати, що гарна компресія повинна бути на рівні 14 кгс/см, а погана буде нижче 10 кгс/див. Але насправді це хибне судження. Насправді при вимірі компресії важливо наміряти максимальне значення у двигуні, а скоріше зрозуміти різницю в тиску між циліндрами.