Пам’ятка щодо прискорення Вашого рендеру .
- Усі Bitmap перевести в Corona Bitmap. …
- Усі об’єкти в сцені, які можна логічно приаттачити, необхідно приаттачити. ( …
- Повторювані об’єкти копіюйте тільки інстансами
- Light Mix. …
- Перед запуском на рендер обов’язково почистіть сцену плагіном Prune Scene.
Запікайте тільки Ambient Occlusion. Запікайте текстури для об’єктів…. Параметри візуалізації
- Вимкніть візуалізацію Ребер.
- Зберігайте буфери.
- Render to a UV/Image Editor, not a pop-up. …
- На багатоядерних процесорах використовуйте кілька Потоків (з розбиттям зображення на кілька Частин).
Кількість семплів впливає на швидкість рендеру, а від рендеру залежить "шумність" картинки. Такий вигляд має відрендерене зображення нашого персонажа, якщо встановити значення в 300 семплів. Найпростіший спосіб позбутися шумів – встановити більше значення семплів. Оптимальна кількість семплів залежить від сцени.