Сайлентблоки, що використовуються в підвісці, працюють переважно на кручення: деталь обертається на невеликий кут навколо їхньої осі. Якщо сайлентблок додатково працює на стиск або вигин, в еластомері роблять технологічні поглиблення або наскрізні отвори, щоб забезпечити йому більшу рухливість.
Сайлентблоки, що застосовуються в ходовій частині, відповідають також за збереження оптимальної траєкторії переміщення коліс, що безпосередньо впливає на керованість автомобіля та безпеку руху особливо у ситуації, коли потрібно виконати різкий маневр.
Їздити на автомобілі зі зношеними сайлентами небезпечно для всіх. Зрозуміти, чому автовласники заплющують очі на проблему зношених сайлентблоків, не так вже й складно. Резинометалеві елементи коштують відносно недорого, а ось ціна робіт із їх заміни може «кусатися».