Принцип його роботи простий: на ДТВВ подається напруга (5). Після чого електроніка вимірює відповідь, що повернулася, і обчислює за таблицею відповідностей стан повітря за бортом. На підставі результату розрахунку змінюється склад палива – чим холодніше повітря, тим більше пального треба.
Працює ДТВВ за тим же принципом, що й інші датчики: центральний блок подає на нього 5 В струму. Залежно від опору частина цієї напруги повернеться. Електроніка заміряє цю відповідь, звіряє з таблицею у пам'яті та обчислює стан повітря за бортом.
Рекомендації виробника: Перевірку датчика проводьте шляхом занурення датчика в резервуар із силіконовою рідиною визначеною температури, після 3 хвилин витримки здійснюйте вимірювання напруги Ux. Примітка: Влітку в пробках показання температури зовнішнього повітря може бути завищені, т. до.
Коли охолодна рідина нагрівається, то нагрівається і датчик. У цьому підвищується і опір термістора. Блок управління посилає на термістор сигнал, вимірює напругу сигналу, що повернувся. Результат вимірювання порівнюється з еталонною таблицею у пам'яті пристрою, і на екран виводиться температура двигуна.