температура нагріву верхній частині корпусу букси має досягати 60 град. З, без урахування температури навколишнього повітря, і визначається за допомогою безконтактного вимірювача температури "Кельвін" за технічними умовами МФКВ. К1. 02.003 ТУ або іншого приладу аналогічного типу, прийнятого в установленому порядку. Jun 8, 2016
При виявленні підвищено нагрітої букси змінний майстер чи старший оглядач-ремонтник повинен перевірити зовнішнім оглядом стан буксового вузла, потім розкрити оглядову кришку визначення стану підшипників і торцевого кріплення.
Несправності буксових вузлів та їх причини
- ослаблення та руйнування торцевого кріплення підшипників;
- тріщини та розриви внутрішніх кілець;
- ослаблення натягу (проворот) внутрішнього кільця;
- зноси та злами сепараторів;
- обводнення мастила.
Ознаками несправності буксового вузла з підшипниками касетного типу, що потребують відчеплення вагона, є:
- заклинювання підшипника;
- руйнування, відколи та тріщини адаптерів;
- зміщення (перекіс) адаптера щодо зовнішнього кільця підшипника або бічної рами візка;
- тріщини та відколи зовнішніх кілець підшипників;