Зазвичай фахівці орієнтуються на показник необхідної напруги для пуску двигуна. У зарядженої нової акумуляторної батареї напруга для старту мотора має бути на рівні близько 12,6 або 12,7 Вольт. Але не завжди, коли цей показник вищий, це є проблемою.
Якщо прилад покаже значення 13,5 – 14,1 вольта – і акумулятор, і генератор майже напевно в повному порядку. Якщо напруга буде вищою – значить, або акумулятор підсаджений (і посилено заряджається генератором), або напруга в мережі завищена через несправність.
Так, нормальна напруга акумулятора автомобіля буде: 12,5 – 13 в – за приєднаного пристрою і вимкненого двигуна; 13,5 – 14 в – за ввімкненого мотора і вимкненими джерелами електроспоживання; 12,8 – 13 в – при запущеному двигуні і під’єднаних джерелах споживання.
Для гарного пуску (у цьому прикладі) мають дотримуватися умови: момент обертання стартера має бути вищим за момент опору двигуна, водночас оберти стартера мають перевищувати в 10-20 разів оберти запуску двигуна, напруга має бути приблизно 9-10 Вольт, а струм холодного прокручування в батареї – 450-550А.