Кількість полігонів, які потрібно використовувати, залежить від необхідного рівня якості та цільової платформи. Для мобільних пристроїв, десь від 300 до 1500 полігонів на міш забезпечать хороші результати, тоді як для настільних платформ ідеальний діапазон – приблизно від 1500 до 4000.
У сцені задіяно понад 100 мільйонів полігонів.
Кількість полігонів, з яких збирається основна сцена, рідко перевищує показник 16 мільйонів. Головне правило – кількість полігонів має бути виправданим. Ми не моделюємо дрібні деталі, не знімаємо фаски на об'єктах, які будуть показані здалеку.
Кратос з God of War (PS4) налічує 80 000 полігонів, З яких 32 000 використовуються для особи – це в 30 разів більше, ніж на всю модель на PS2».