Скільки Keywords має бути?

Вміст мета-тега для кожної сторінки має бути унікальним. Використовувати не більше 2-4 ключових фраз для однієї сторінки.

Ключові фрази в тезі keywords потрібно прописувати через кому з пропуском. Не допускати переспаму. Кількість запитів має бути невеликою, зміст – повністю відповідати тематиці сторінки. Не використовувати повтори слів.

Title – короткий заголовок, складений з використанням ключових слів. Він відповідає основній думці тексту, але не повторює H1. На тег відводиться приблизно 70-80 символів.

Стандартна довжина Description для Google становить 150-160 символів. Довжина Description в Яндекс зазвичай трохи більша – 160-170. Максимальна довжина тега Description може доходити до 300 знаків.

Related Post

Що таке альт сленг у листуванні?Що таке альт сленг у листуванні?

Альт (тобто альтернативу) знімають ті, хто заперечує таку естетику і не прагнуть популярності. Чим дивнішим, безглуздішим та провокаційним виходить контент — тим краще. Часто пародують стрейт, цінують іронію та чорний

Які лісові тварини не впадають у сплячку?Які лісові тварини не впадають у сплячку?

До них відносяться бобри, ондатри та кроти. Бобри та ондатри зводять спеціальні утеплені хатки, які захищають їх від морозів, а також запасаються їжею з літа. Хто впадає в сплячку? Ведмідь.