Стандарт висуває три групи вимог: · До результатів освоєння основної освітньої програми; В· до структури основної освітньої програми; В· до умов реалізації основної освітньої програми.
Відповідно до ФГОС ТОВ виділяються три групи універсальних навчальних процесів: регулятивні, пізнавальні, комунікативні. 1. Вміння самостійно визначати цілі навчання, ставити та формулювати нові завдання у навчанні та пізнавальній діяльності, розвивати мотиви та інтереси своєї пізнавальної діяльності.
Вимоги ФГОС основної загальної освіти до результатів освоєння основної освітньої програми основної загальної освіти
- готовність і здатність учнів до саморозвитку та особистісного самовизначення,
- сформованість їх мотивації до навчання та цілеспрямованої пізнавальної діяльності,