З огляду на ст. 22 Закону "Про захист прав споживачів" продавець повинен відповісти на претензію протягом 10 днів з дня пред'явлення вимоги. Днем пред'явлення претензії буде офіційна дата з розписом уповноваженої особи (представника продавця) щодо отримання претензії.
Після закінчення терміну задоволення претензії, у разі, якщо Вам не надійшла відповідь від продавця щодо Вашої претензії, Ви можете скласти заяву у письмовій формі про порушення Вашого права, встановленого Постановою Уряду Російської Федерації від 31.12.2020 № 2463.
Відповідь на претензію – право продавця, закон не зобов'язує його відповідати споживачеві. Тим не менш, скласти лист у відповідь слід у будь-якому випадку, навіть якщо фактично відбулося визнання претензії, а вимоги споживача виконані, оскільки: Претензійне спілкування – це офіційне листування.
Відповідь на претензію не має уніфікованої форми та складається у довільному вигляді на фірмовому бланку компанії. Такий лист пишеться фірмою, якою була направлена претензія, підписується її керівником та скріплюється печаткою (за її наявності).