Сервісні пункти обслуговування по всьому Казахстану
СПО Оріфлейм – це сервісний пункт обслуговування, на який ви можете надіслати замовлення та отримати. Також у менеджерів СПО можна проконсультуватися, оформити замовлення та зареєструватися. Виберіть регіон або населений пункт, де потрібно знайти СПО, відобразяться всі пункти видачі Оріфлейм у місті чи регіоні.
Як відстежити статус замовлення?
- Перевірити статус замовлення можна в історії замовлень.
- На додаток до цього статусу доставки можна уточнити такими способами:
- • Під час доставки в Пункт партнера Oriflame, за телефоном Менеджера Пункту, куди оформлена доставка замовлення
- • По телефону нашого контактного центру – 8 801 100 54 32.
Від 5 до 30 днів. Орієнтовні терміни доставки відобразяться на сайті Пошти Росії за трек-номером відправлення. Трек номер прийде на твій e-mail після передачі замовлення до транспортної компанії, по ньому ти можеш відстежити процес доставки замовлення. 3 дні з урахуванням дати надходження замовлення у відділення Пошти Росії.