Більшість підприємців використовують цей майданчик для продажу своїх продуктів. Але щоб ознайомити та зацікавити клієнта зі своїм товаром чи послугою, необхідно вибудувати спеціальну рекламну стратегію. Подібний план став називатися «прогрів» аудиторії в Інстаграм.
Це поступове підведення аудиторії до покупки вашого продукту. Зазвичай, прогріви починаються за кілька тижнів до старту продажів. До таких прогрівів люди вже звикли і найчастіше вони просто перегортають ці stories і пости. Саме тому у дні продажу у 90% блогерів сильно падають охоплення.
Простими словами – це гра перед грою за софтом. на прогрів витрачатися щонайменше 500 рублів. Платежі на нашу схему та прогрів відбуваються у різний час окремо з інтервалом 15-20 хвилин.