Чотирьохтактний двигун поршневий двигун внутрішнього згоряння, в якому робочий процес у кожному з циліндрів відбувається за два обороти колінчастого валу, тобто за чотири ходи поршня (такту).
Один такт відповідає 180-градусному повороту (напівобороту) колінчастого валу. При 4–х тактному процесі робочий цикл здійснюється за два обороти валу, при 2-х тактному – За один.
Чотиритактні двигуни економічні, при цьому їх робота супроводжується нижчим рівнем шуму, а вихлоп не містить горючої суміші і значно екологічніший ніж у двотактного двигуна. Саме тому компанія Honda при виготовленні силової техніки використовує лише чотиритактні двигуни.
На жорстких трасах з великою кількістю поворотів перевага буде у чотиритактного. двигуна, в той час як 2Т буде більш швидким на швидкісному та суглинистому треку. 4. Максимальна потужність. Це найбільша різниця між цими двома типами двигунів.