Відповідно до цієї діагностики, до двох років малюк повинен вміти:
- Ходити навшпиньки без допомоги дорослого;
- Стояти на одній нозі недовго;
- Стрибати;
- Підніматися і спускати сходами, тримаючись за поручні;
- Відчиняти двері;
- Відкручувати та закручувати кришки;
- Нанизувати на шнурок великі намистини;
Що стосується мовного розвитку, то про його затримку у дворічного малюка свідчать такі ознаки:
- не чує і не розуміє звернене мовлення;
- не вимовляє найпростіші слова, навіть зі своєї мови;
- не може скласти фразу із двох-трьох слів;
- не відповідає прості питання;
- не висловлює словесно свої потреби.
1 Aug 2019
Пересипання круп, ігри з дрібними предметами, збирання мозаїки – всі ці заняття відмінно впливають на центр дрібної моторики в головному мозку. Розвивайте творчі здібності дворічки. У цьому віці можна спробувати використовувати для занять тісто для ліплення та пальчикові фарби. Робіть з дитиною аплікації.