Перейдіть у розділ Замовлення. Сфотографуйте або перепишіть код із 12 цифр. Ви знайдете його в списку замовлень або в картці потрібного замовлення. Продиктуйте співробітнику пункту видачі Ozon цифровий код отримання.
3) у смартфоні увійдіть до Особистого кабінету OZON. Там у розділі із замовленнями перейдіть до потрібного, де буде кнопка “Отримати за штрихкодом”, натискаємо на неї; 4) на екрані смартфона з’явиться штрихкод, піднесіть його до сканера на постаматі (він розміщений поруч із сенсорним екраном) – після зчитування скринька відкриється.
Ozon відправляє вам код трьома способами – через SMS, на email і в Особистий кабінет. Якщо ви не можете знайти код, можна запросити повторне відправлення коду в терміналі постамату. 2. Дверцята шухляди постамата не відчиняються.
Де знайти штрих-код Відкрийте застосунок, авторизуйтесь, перейдіть у вкладку “Мій Ozon”. Натисніть на замовлений товар або виберіть “Отримати за штрих-кодом”. Якщо він відсутній на головній сторінці розділу, перейдіть у розділ “Замовлення” та виберіть там. Зображення з’явиться на екрані.