Основні відмінності Common Rail від звичайного дизельного двигуна полягають у пристрої контуру високого тиску, що складається з таких елементів: насос, який замінює стандартний ТНВД та оснащується контрольним клапаном; акумуляторний вузол або рампа також обладнана датчиком для контролю тиску.
Common Rail – найсучасніша система упорскування паливаяка може забезпечити найкращі характеристики роботи двигуна. Ця система почала використовуватися з кінця 1990-х років компанією Bosch, і до сьогоднішнього дня нею оснащується майже три чверті всіх, хто сходить з конвеєрів. дизельних двигунів.
Після закриття клапана тиск над мультиплікатором підвищується, внаслідок чого він переміщається вниз і через пружний стрижень впливає голку розпилювача. Завдяки пружному стрижню (за рахунок його розпрямлення) швидкість переміщення голки збільшується, а час опускання зменшується.
Англійське слово COMMON RAIL позначає однаково високе тиск у трубці-акумуляторі (рампі або рейці), що розподіляється по всіх циліндрах. Конструкція має два контури тиску подачі палива – низький тиск до ТНВД (від вакууму до 6 бар) та висока тиск від ТНВД до форсунок (від 1350 до 2500 бар).