У холодну пору року мотор остигає, а випускні та впускні системи можуть зледеніти. Тому відповідь на запитання, чи треба прогрівати машину, очевидний. Тільки після прогрівання здійснюється нормальна передача палива та випуск відпрацьованих газів.
Подвійне інтервальне прогрівання: до 15 хвилин, через 15 хвилин ще стільки ж. Від тривалого прогріву більше шкоди, ніж користі. Так, може вийти з ладу вихлопна система, коли авто довго працює на неодруженому ходу.
Хорошому акумулятору необхідно поповнювати запас енергії приблизно раз на три-чотири тижні простою. Деякі автолюбителі заводять машину приблизно раз на тиждень, але такий метод має недоліки. При тривалому простої у технічних вузлах автомобіля відстоюється олія.