Відповідно до п. 1 Переліку обміну не підлягають якісні медичні препарати, прилади, засоби гігієни та лінзи очкові. Тому здати окуляри в аптеку чи оптику не можна.
Для того щоб повернути в оптику або в магазин окуляри неналежної якості, покупцеві слідує:
- Звернутись до продавця протягом 14 днів або протягом гарантійного терміну.
- Надати чек, квитанцію про оплату або інший документ, здатний підтвердити оплату. …
- Зберегти упаковку.
18 Закону "Про захист прав споживачів". Саму оправу поміняти можна. Вона підлягає обміну, але тільки в тому випадку, якщо купувалась окремо від лінз. В даному випадку Ви придбали окуляри (оправа+лінзи) як єдине ціле і поміняти їх неможливо через наявність в окулярах лінз.
Що робити, якщо окуляри підібрані неправильно? Якщо у вас виникли сумніви, зверніться до найближчого салону оптики та пройдіть перевірку зору. Лікар перевіряє ще раз призначену вам корекцію і при необхідності змінить її. Обов'язково приходьте з вашими окулярами.