Підіб’ємо підсумок. Якщо після закінчення обумовленого терміну виконання замовлення минуло 20 хвилин, а замовлені страви так і не принесли, споживач вправі просто взяти і піти з кафе (тобто відмовитися від оплати замовлених послуг без відшкодування будь-яких витрат, що виникли у виконавця).Nov 20, 2015
По-перше, рахунок потрібно вимагати, і найкраще – не один раз. Якщо його і через 20-30 хвилин не принесли, можна йти. Але в цьому випадку обов’язково залиште в ресторані свою адресу та/або телефон, причому найкраще при свідках.
Комфортний час очікування в залі (за столиком): Напій – до 5 хвилин Салат, закуски – до 10-12 хвилин Перша страва – після з’їденого салату – до 10 хвилин У цей момент уже готують основну страву – понад 30 хвилин, але гість чекає на неї всього 5-10 хвилин.
Якщо гість не висловив свої уподобання до страви перед замовленням, офіціант і кухар ніяк не дізнаються, що ж йому до вподоби. “Страва мені не подобається, вона не смачна” – не привід для відмови від неї і несплати за чеком. Не існує нормативного акта або пункту в правах споживача, який дозволяє чинити подібним чином.