В даний час можливості продавців та покупців квартир та інших об'єктів нерухомого майна значно розширились. Тепер можна зареєструвати угоду купівлі-продажу нерухомості через МФЦ, без безпосереднього звернення до органу Росреєстру.
Які документи необхідні для продажу квартири:
- Паспорт.
- Свідоцтво про право власності. …
- Довідка про склад сім'ї (або витяг з домової книги).
- Правовстановлюючі документи (Підтверджують право володіння): договір дарування, договір купівлі–продажу, свідоцтво про набуття спадщини, договір заходи.
Щоб зареєструвати право власності через МФЦ, покупець і продавець повинні записатися на прийом до центру, заповнити заяву та передати співробітнику необхідні документи, а також сплатити держмито у розмірі 2 тис. рублів.
Якщо ви знайшли покупця на об'єкт нерухомості, виставлений на продаж – Необхідно офіційно провести угоду та зареєструвати її. МФЦ допоможе скласти договір купівлі–продажу. Дану послугу можна, можливо одержати особисто або через уповноваженого представника.